Svaren från frågestunden!

Beskriv dig med 3 ord?
Humoristisk, nästan jämt glad och crazy ;)

Berätta lite om dig själv? Vem är du?:)
Jag är en glad tjej på 18 år, fyller 19 år den 18 december. Jag går mitt sista år i gymnasiet, i barn&fritid programmet. För ni som inte vet, så gick jag i IV ett år först, eftersom att jag skolkade väldigt mycket i högstadiet. Jag har 2 syskon med namn Felicia ( 12 år ) & Rebecca ( 9 år ).  och ja vad mer kan man säga? höhö.  Jag är en partypingla ibland också ;)
Jag har också yrselproblem så jag blir yr för de minsta lilla också, så får inte stressa elle bli nervös, elle vara med så mycket på idrotten.

Hur är du som person?
Jag är nästan jämt glad, men om jag inte rökt på ett tag kan jag bli riktigt tjurig .. sry :/ .. Men jag skämtar alltid om mycket, jag är väldigt humoristisk. & för de jag inte känner, kan jag vara lite blyg mot också, men inte som förut eftersom jag växt ifrån det nästan, men ibland blir jag lite blyg faktiskt.

Om du fick ändra något, vad skulle du då ändra? :)
Jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig, tror de inte är något. De kanske finns något som jag inte kommer på, men skriver de isåfall (;


Var ska du flytta när du blir stor? / med vem?
haha vad söt, när jag blir stor ;D
Jag ska försöka flytta till Göteborg efter studenten elle något år senare bara!


Vad är dina framtidsplaner?
att leva ett bra liv, räcker de? höhö ^^
Näe men när jag tagit studenten ska jag försöka få jobb, så att jag kan jobba och känna om de verkligen är något för mig och sedan flyttar jag upp till Göteborg för att plugga vidare (; elle någon annan stans, men jag vill hellst till Göteborg!


Gillar du din kropp?
Ibland, ibland inte! Helt enkelt olika för varje dag typ höhö ^^


Gillar du sex?
vem gör inte de ;)? höhö.


Vem hatar/ogillar du mest av alla?
JIMMY JANSsON ( inte artisten utan en skitstövel i örebro )


Vad är det bästa/sämsta som hänt i ditt liv?
Det sämsta som hänt mitt liv är nog att jag lärde känna J.J eftersom att han totalt har förstört mitt liv och gjort en massa saker mot mig osv. Om jag inte lärt känna honom hade han väl inte kunnat gjort de han gjort emot mig & andra kanske? så jag tror det är en av de sämsta sakerna som hänt i mitt liv, de finns säkert fler men inte vad jag kommer på nu.  
Jag har ingen aning om de finns något som är de "bästa", som hänt mitt liv. Mitt liv rullar på som vanligt, skola, kompisar, sova, festa, osv så.


Varför började du blogga? & hur länge har du bloggat nu?
Jag satt i skolan och höll på med skoldatan och så satt jag med Amaal och några, och de bloggade så då frågade Amaal mig om jag bloggade, och jag sa nej. Men sen hjälpte hon mig med bloggen i början osv, men aa nu sköter jag det själv såklart, men de var så de började! Jag har bloggat sen i början av ettan, så i 3 år snart.

Vad tycker du om killar som bloggar?
Jag tycker de kan vara sött (: om tjejer ska få blogga, ska väl killar kunna få göra det?


Vad vill du uppnå med din blogg?
Ingen aning direkt, men jag skriver om mitt liv , vad som händer dagligen osv, sen mina åsikter och lite allt möjligt faktiskt, och de som tycker det är intressant läser ju min blogg och ingen har klagat ensålänge. Men de finns nog inget speciellt som jag vill uppnå med bloggen, bara dela med mig kanske isåfall!


Vilken är din favorit tv-serie?
ONE TREE HILL!! och gossip girls :)
Följt One tree hill avsnitt sen första avsnittet de gjort & nu är dom uppe i säsong 7!

Tror du på gud? :)
Jag vet faktiskt inte vad jag tror på ...

Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner ?
SHOPPA & resa jorden runt ;D elle aa resa utomlands iaf!


Favorit film?
Jag har många, elle inte sådär favorit filmer, men jag ser på allt möjligt faktiskt.
Komedi, ibland skräck och ibland drama filmer. Men komedi går hem!(: eftersom jag älskar att skratta!
I walk to remember, Ps. i love you är två riktigt bra drama filmer, annars tycker jag inte om drama filmer, bara mest komedi typ som baksmällan osv (; och The ugly truth, den är bäst och den rekomenderar jag stort!!

Någon bästavän?
Jag har väl inte sådär en bästa vän elle så, men jag har flera BRA vänner, riktigt bra!


Hur gammal är du?
18 år, men fyller 19 i december.


Favomat?
Tacos, smörgsåtårta ;) , spagetti & köttfärssås(väldigt vanligt men as gott ) mycket olika kinamat, kött :) tycker om de mesta.


Vilken skola/klass gåru i?
Risbergska skolan som då kallas för Grisskola!
BF3Z! <3333


vilken linje?
Barn och Fritidsprogrammet!

Varför började du blogga? :P
för att jag ville ha någonstans där jag kunde få skriva av mig lite, och sen där ovanför skrev jag typ om hur jag började blogga (:


När ska vi ses? ;)
haha ja du ditte :D
Jag kan nästan jämt ;D dudå?<3


favoritgodis^^?
TYRKISK PEBER!!! :) höhöh .. Salt lakrits, vilket är så roligt för när jag var liten så hatade jag allt med lakrits, de var så äckligt, men nu älskar jag det. Sen  söta karameller och choklad. Nästan allt villsäga!

Har du någon pojkvän?
typ inte.


Gillar du någon?
aa de gör jag ;p


Gillar du sex?
vem gör inte de?;D

När blev du av med oskulden?
Var typ nästan 15 år.


Hur månka pojkvänner har du haft?
Det är inget som jag räknar elle håller koll på, ( låter horigt men så är de inte ) ..
Men har haft en hel del, men jag tar kärlek på allvar!


Hur är du som person?
Jag är nästan jämt glad, men om jag inte rökt på ett tag kan jag bli riktigt tjurig .. sry :/ .. Men jag skämtar alltid om mycket, jag är väldigt humoristisk. & för de jag inte känner, kan jag vara lite blyg mot också, men inte som förut eftersom jag växt ifrån det nästan, men ibland blir jag lite blyg faktiskt.


Hur mycket väger du?
ett tag sen jag vägde mig, men sist jag vägde mig hade jag tappat 7 kg :D
Men jag väger mellan 50-60 kg, kommer fan inte ihåg vad de var bara för det ;O



Va inte du och emma osams?
Osams? För de första har jag inte sagt till någon att jag och Emma vart osams, och sen har vi inte vart osams heller? kanske sura på varann men de har haft sina anledningar och de e endå ingen som vet om de?

Vad händer efter studenten?
FEEEEEEEEEST! ;) ..

Näääe men jobba och sen plugga vidare, eventuellt i GBG!

Vem är mie?
Mie är en glad tjej i sthlm :D höhö., hon är mitt ex mamma, men jag har asbra kontakt med dom där borta endå, och de hoppas jag håller!


Åker du dit ensam?
Nu ska jag till sthlm me klassen och gå på Moské, & stan me de i klassen. Men senare ska jag åka dit ensam.


Känner du någon där?
I sthlm? jag känner en hel del där.

ehm är de kul att bo i örebro? XD
haha nej de kan jag inte påstå.


ska de bli kul att åka till sthlm?:)
riktigt kul!


Tack för alla frågor :) <3 puss


när ska vi ses ? ;O <33

Varför börja du blogga?:)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad kul det var att läsa alla frågor om dig :) nu vet jag lite mera om dig. Vi har mycket gemensammt märkte jag. Spännande :D

Du är en underbar person, det märks, syns och jag känner att du är en bra person. Jag har inte träffat dig än, men vafan vi har pratat i flera år? :D

Älskar dig vännen <3 jag hoppas att vi alltid kommer att hålla våran kontakt. Och jag är verkligen glad att vi har börjat prata mer :) eller har vi det ? Haha.

2009-10-07 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0