Sthlm day 2! <3

hallå sötisar :)

Idag vaknade jag klockan 10 typ, jag och sabine låg och sov i vattensängen :) mysdet<3 höööhö.
Men sen när ja vakna gick jag ut till vardagsrummet och spelade wii med sabine, en liten stund iaf. Sen frukost, och sen kom mie hem och tog en cigg med mig sen stack hon iväg till jobbet igen.
Dom här borta kallar mig olika namn hela tiden :O ; kerstin, Gudrun, Maj-britt, tant " vad kommer här näst :O hahaha.. de e faktiskt kul :) mig mobbar alla här i sthlm jämt så;) hehe! Men här i sthl har jag det underbart iaf, hur har ni det? där ni är?:)

Senare ikväll har jag ingen aning om vad vi ska gö, men nått hitts väl på, sen imorgon komer nattaälsk hit, och jag ska åka och möta henne i sthlm central på kvällen, och sen åker vi tåg tillbaka till Jordbro, och vi måste ta en massa bilder i tåget hehe:D

Vene va vi gör i helgen, mys, fest elle nått blire iaf. Men skriver senare elle när jag har tid. PUSS PÅ ER<3


Chew the fat people!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0