sthlm day 1

hejhej, sitter med min laptop hos mie och de i sthlm, svin mysigt <3

åkte te sthlm me klassen, de var kul faktiskt,  vi gick mkt osv, gick te moske och typ såg deras bön och sen snacka de en massa sen gick vi på stan och gick väldigt mycke , vilse och så :D:D hahahaha .. och sen åkte jag pendeltåg till mie och de i jordbro. höhö. och de andra i klassen åkte hem. :/ ..
så vi har ätit, busat, myst och senare ikväll ska jag och söta sabine titta på skräckfilmer tsm  ;D ohja.

vene va ja ska skriva, men mycke bilder tas i think, så de får ni se på söndag ellle måndag..

Hur har eran dag varit sötnosar? puss <33

Kommentarer
Postat av: Natalie

Min dag har vart helt åt helvete! Det suger, jag suger.. :( Skönt att höra att du har de kul iaf :)

2009-10-08 @ 14:35:52
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0