pusss

svar ; Jo jag vet, och jo klart jag ångrar mig och de var saker pappa & de behövde hjälp till osv. Men nästa gång vi ska dit, ska jag med, kan de inte bli nästa vecka dåe? elle nått. skuldkänslor....


hallå! sitter och leker med mobilen! ;D elle aa fixar musik till mobilen iaf. ska väl snart sova, ska ju upp as tidigt imorgon ;o .. börjar kl 08.00 och måste cykla till skolan, för orkar ej med direkt bussen :S .. & slutaar typ 15.40, hoppas inte min grupp ska redovisa imorgon bara!
Och ja vene va ja ska skriva för ska på toa och fixa osv och har nackspärr fast jag inte alls suttit länge , menmen ;D ..

Ha de bra, så hörs vi imorgon PUSS


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Okej, kul :D



Vad händer idag dÅ? :)

2009-10-05 @ 00:57:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Annica

får se. har massor att göra...

2009-10-05 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0