oktober love!

Lol alltså, klart jag vet att många bara vill ha den? jag drev men vissa kanske inte vet vad skämt är elle? + jag menade att  de jag KÄNNER  ( förutom N & E ) såg att ja hade den osv, och sen skulle dom också köpa en sån, men menade inget negativt, men tro vafan ni vill orka va så j*vla kaxig? Ni tål tyvärr inge skämt ni! :)




Hellu sweeti :*.

haha idag på lektionen fick min klass lite småskäll :/ .. för att ingen kunde redovisa idag i förskola, skola & fritidshem, då sa hon ; har aldrig vart med om någe liknande för treor :O? " höhö, men jag,emma&Therese ska göra på måndag istället iaf, behövde en film om Diabetes, så ;p

Men iaf, skola dårå, gjorde inte så mycke en att plugga typ och fick mer läxor elle nått ..

Men sen åkte ja och emma till maxi och köpte chips och glass, mums, ska  titta på någon wallander film sen? och typ äta chips moha! ^^

Men har iaf pluggat lite nudå, och är färdig med den och fick den idag faktiskt, så duktiga vi är tycker jag.

Men hoppas maten snart är färdiga, börjar bli riktigt hungrig!

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0