inträngd i bussen...

Idag åkte vi till skolan dårå,  bussen var helt proppfull, alltså 16 bussen .. alla trycktes in och man kunde inte andas knapp, och när bussen bromsa så flög alla elever hit&dit ;o .. herregud vad mycke folk dom tar in.. men endå.. jag var tvungen att ta den bussen för att hinna till utvecklingssamtalet. de gick faktiskt asbra på utvsamtalet, men stör mig påå lärare som tappar bort material vi som elever skickar in så att man får betyger IG :S .. men iaf, jag har ju skickat om materialerna till dom lärare så hoppas att dom snart ändrat till G elle vafan jag nu ska få?

Sen så snackade vi lite, och han sa att allt går bra för mig, att de bara finns posetivt.. och så sa han att i ettan var jag mer en försiktig människa, men att nu så ser han och dom hur mycket jag mognat och allting, han sa att han önskade att alla i skolan typ var som mig för då hade han fått mindre jobb haha.. kul & höra ^^

sen käkade vi lunch i skolan höhö.. och sedan åkte jag hem i pissvädret, tog bussen.  Kom hem vid halv ett tiden och jag gick & la mig en stund var så otroligt trött, jag vaknade typ vid 4 tiden haha, så gick upp och åt mat sen fick jag pengar av pappa för att ja ska kunna köpa lite godis och äta idag till idol typ :) yey haha , han ska åka och hjälpa en att flyttta.
Så idag blir det mer en slapp dag, titta på lite filmer, idol osv med godis & dricka! för nu ere äntligen helg och jag orkar helt enkelt inte göra något idag, fan vädret får en att bli så trött och helt seg i huvudet. Men ska snart ner till affärn iaf, ska cykla dit .. men snart kommer det snö! elle det kommer bli kallare iaf ;o ..

Puss take care. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0