inte värd att nämnas.

 Tillbringat till en person!

Jag vet inte hur jag ska börja men ni har nog läst lite av de jag sagt ett antal gånger.

Men de får mig fan att må så jävla pain in the ass dåligt.
Hade ni vart med om de hade ni fan kastrerat honom.
Han är hur jävla äcklig som hellst, :S
fick höra av en att han skulle klä ut sig på halloween typ,
men de behöver han inte, räcker med att se honom så blir man rädd av hans utseende!
Jag kan inte sluta tänka på de han gjort mot mig & mot andra.
Men en sak kan jag inte sluta fundera på ... elle jag kan inte sluta tänka på det ...
som får mig att må dåligt varenda jävla dag, liksom av bara tanken..
& så vet jag att han läser min blogg, men säger bara en sak,
han är en stor fet lögnare, så tro inte på han iaf, om han kommenterar något som han brukar göra.
Men iaf, jag blir så jävla arg, på att hon & han gått tillbaka till honom!
Jag är då vän med dom, meeeen jag mår så jävla dåligt och blir så jävla arg så fort jag ser dom,
för då ser jag han framför mig. Jag blir så jävla äcklad.
Fattar inte, hur fan kunde ni gå tillbaka till honom? hurhurhur?
jag fortsätter mig att ställa frågan, HUR fan kunde ni? ..
Åtminstone till henne , hur fan kunde du?
kunde du inte för en gångsskull sluta tänka på dig själv och tänka på dina såkallade vänner?
vad som är bäst för dom? vill du hellre förlora dom än han? som du snart kommer att göra...
& jag menar det! Kan du inte börja tänka lite på vad fan han gjort mot oss?
ska vi få lida fast vi inte gjort ett skit? jo vi hatar han och har alltid gjort de på nått sätt.
Han har gjort så jävla ont mot både mig och andra, men det finns en sak som bara få personer vet,
som inga kommer att få veta heller.
Men har iaf sagt, kommer han så gott som nära mig så ger jag han en stor fet smäll elle så ringer jag snuten.
Jag är inte rädd för han, för jag har varit i nästan slagsmål mot han..
men vem fan vet vad han gör? han kanske hämtar sin "farliga" släkt elle "vänner"?
fast de då är HAN som gjort fel.. Inte jag, inga andra, INGA andra.

Jag blir så jävla arg, men jag vill gärna skriva av mig för detta är fan min blogg & jag skriver vafan jag vill.

Här ska man kunna skriva av sig , sin åsikt och det!
Men han har gjort så jävla mycket fel, och jag vet man ska inte skylla ifrån sig,
men jag VET, jag har inte gjort ett skit fel.

Jag skyddar alltid mina vänner, och om min "pojkvän" eller "killkompis/ar man inte känt alls länge" hade gjort så mot mig eller mina vänner ( som han gjort ) , så hade jag tagit bort kontakten HELT med honom och tagit mina vänner till försvar!

men de är då jag ..


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack, jag håller med! :)

2009-10-14 @ 20:37:17
URL: http://sofial91.blogg.se/
Postat av: Julia

Fin blogg :)

2009-10-14 @ 21:17:58
URL: http://juliaaab.blogg.se/
Postat av: Annica

inte tillbringat, utan tillägnat....:-)

2009-10-15 @ 09:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0