i dont want to be...

Hej alla sööta :D <3

Har nyss tittat på CSI, soooorligt faktiskt :( .. men iaf... nu ska jag berätta om dagen (; ..

Först var de skola som vanligt dårå, och inte alls mycket vi gjorde, bara en massa tid till projektarbete typ..
Sen slutade vi vid 2 redan ;o men vi blev tvungen att stanna kvar i skolan och skriva lite frågor klassen ska svara på v45, när vi gör en speciell redovisning för dom om antiken..
Sen gick vi till emmas mammas jobb och hon lämnade en påse där med kläder i och sedan fortsatte vi till morsan, där satt vi och titta på tv och åt lite grann typ..
Sen gick vi ner till kraften när vi såg att några i klassen kommit dit,  för morsan bor typ inärheten där så man ser från balkongen...
Sen samlades vi etc, sen fick vi gå in och få lite info dårå, sen klockan halv 7 började discot för funktionshindrade xD .. de var faktiskt riktigt kul att se hur de har de har det osv, och de var en riktigt söt liten tjej med en guldig klänning som dansade lite för sig själv, så otroligt söt var hon ^^ ..
och sen satt vi i klassen på bänkarna och då kommer det en kille som typ aa hade något sort problem och först gick han och ställde sig hos emma men bara i någon sekund för jag börja skratta lite och sedan kom han till mig och glodde och typ försökte bjuda upp mig ;o .. stod där as länge nästan, kändes som det, han typ skakades ;o .. elle vinglade, något sånt. och alla i klassen/gruppen ropar : UPP & DANSA ELLY " ja bah neeee. helt tomtatoface.. ;d .. Sen gick han iväg och typ 2 minuter senare blev vi tvungna att gå eftersomd e blev för mycket folk där, fick bara rum med 150 personer typ. Så kom hem ungefär halv 9 och jag hoppade in i duschen för var med på idrotten idag och de var tunga saker vi gjorde där idag och så har vi gått mycket och tränat helt enkelt, och sen käkade vi mat och titta på CSI som var jätte spännande faktiskt , guud :/ och nu vet jag inte vad vi ska gö, lyssna på musik&tat lugnt iaf.  Men har utvecklingssamtal imorgon iaf .. hihi.

Hörs imorgon PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0