happyface

Hej alla sötanissar (:
Idag var jag i skolan och gjorde ett prov och fick VG, höhö .. & sen fick jag veta att jag fick VG, på ett annat prov om funktionshinder som jag hade förra veckan, bra bra :D Sen gick jag och emma till stan och jag köpte en cheseburger och hon en meal ;p i väntan på natta.

Sen mötte jag MR piggy, och vi gick till polisen snacka med dom, så fick vi papper åså som vi ska fylla i, om våra bakgrund, de ska man ha om man ska jobba inom barnomsorgen.

Sen stack vi hem till henne och har suttit och sökt jobb osv ;D gått lite sisådär bra;d

& snart ska vi hem till mig och äta paaaaaaaannnkakoooooor :D mums, vrålhungrig fan.
Men nu ska tjatnissen peter sitta vid datan!

Här kom lite frågor jag fick idag som jag bara har lust att skriva här också;

Vad är mest intressant att läsa i en blogg?
Jag tycker att det är mycket intressant att läsa om mode och om lite åsikter, och ibland kan de vara kul att läsa vad folk gjort osv, humoristiska saker ;d
Vad fastnar du för?
Mooodoe ;D
Vad är mindre bra?
när dom bata tjatar om sig själva.

Och har du själv några tips på för och nackdelar på vad man kan skriva om?
Jag tycker att det är väldigt kul att läsa om mode, så de tycker jag att man ska skriva om ;d
och om sina åsikter, dela med sig lite om sitt liv etc.
Det är fördelen (; .. Nackdelen är att vissa bara skriver om sig själva och de kan bli långtråkigt tillslut, fast jag vet att ibland skriver jag också kanske bara vad jag gör osv, men ibland kanske jag skriver nått intressant ? :D haha

That´s it. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0