gomorron!

gomorron sverige :) ^^
låg i sängen tills nyss typ haha, farsan kommer och hämtar mig sen så :) och ska inte sminka mig elle så, bara fixa håret, hehe orkar ej sminka mig så :) klockan 10 ska vi samlas i aulan men pappa kmr 20 i 9 och skjutsar mig till skolan så att jag e där halv 10 typ, menmen gör inget :) slipper åka buss osv iaf!
men vi ska typ istället för att tjäna ihop pengar så ska vi typ först te morsan och sen hem, & soooova, och sen komma tillbaka och lämna pengar som jag fått av mor&far typ. & emmy hänger med mig hem idag medan vi egentligen ska tjäna pengar!
Men nu ska jag göra lite situps och fortsätta här innan han kommer! Puuussslove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0