gokväll.<3

Gokväll alla söta bloggare ! =) ..

Jag känner redan nu att jag kommer att sakna sthlm folket :/ .. Vi åker hem imorgon.  Gud vi har haft så otroligt kul hela denhär veckan & tiden har bara runnit iväg, jäklar man hinner inte ens med & snart äre väl jul också, 52 dagar , & det innebär 48 dagar kvar tills jag fyller 19 år ;) fast jag vill hellre fylla 20 år. :( ..
Men iaf , jag älskar den här familjen i sthlm väldigt mycke ! :)  & jag kommer sakna dom också, alla (; <3

Men idag har vi busat lite, alla vi hjälpte till med maten, typ som julmat (; svin gott var de, men åt inte så mycke men bara för att vi tjuvåt lite då&då! :D .. men iaf gott var det.
Sen så  sminkade jag natta & sabine oss, vekrligen läskigt ;p ( HAHAAH bilder kommer  kanske ) .. Och så, gick vi runt ute och försökte skrämma folk, vene om de lyckades men kul var det, ;p .. dom här inne bara skrattade åt oss.. Sen så har vi tittat på lite film, myst, ätit lite godis och nu tänkte både jag & natta att sätta oss vid våra datorer och skriva lite blogg och ja, vara lite osociala ^^

så nu ska ja kolla mina andra sidor, men ni vet, imorgon ( om jag orkar, de beror på om vi får skjuts hem elle inte, vilken tid vi kommer hem åså ) elle måndag så får ni in en massa bilder på oss ^^ som  e tagna och sen tre videosar ;) som vi spela in, iaf två av dom ..  och vi har tagit över 300 bilder typ?  men alla kommer inte in, men några kommer iaf in osv :) ..

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

har frågestund i bloggen min :) fråga vad som helst och jag svarar!

ha de bra :)

2009-11-01 @ 14:36:26
URL: http://annaagnessofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0