gillar´t.

hej gud vad jag är trött, ska nog sussa snart, för imorgon är de STOCKHOLM!

och då ska vi vara där tidigt höhö! (; men jag hinner nog allt skriva blogg imorgon innan vi åker (; & sen tar jag med mig min laptop till sthlm så kmr kunna sitta där ibland också, iaf skriva blogg åså^^

Men tittade på OTH och gossip girls och sedan Desperate housewifes!

One tree hill  - GOGO HALEY!! :D:D fast endå inte så bra? nu lär ju pressen och alla skriva de dära och lägga ut bilder på de som hänt höhö? fast jag skulle också gjort dedära, fan bruden e ju störd.

Gossip girls - skvaller som alltid xD

Desperate housewifes - dom nya verkar så mysko? hmm, hoppas   lilltjejen bara blev medvetslös och ingeet mer?

jaja, lite sammanfattning av vad jag tyckte om avsnitterna jag tittade på huhu ;) .. elle aa , skrev bara typ en mening men de räcker?(:

Nu ska jag typ ta en cigg, sen göra mig i ordning för sängen och sen sova, och undra varför emma sitter i soffan? hmm.. aja puss på er, hoppas ni har de  underbart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0