fredag & lördagnatt<3

heej förlåt för att de tog tid innan ja skrev, inte haft tid helt enkelt. 

Igår var de fest :) fast med mys-fest! .. Jag drack öl, de andra drack väl öl,grogg,vin osv .. =)
vi spelade "med andra ord" .. och jag kan säga, jag var totalt sämst, ja och mie var i grupp, och jag e säämst, räcker de? hahahahaha :D jag kunde inte förklara, jo vissa kunde jag , alltså förklara ord utan att säga vad ordet är , och sedan ska den andra i min grupp som då var mie, säga något till mig och då ska jag försöka gissa vad det är för ord hon har, och vissa ord gick bra och vissa gick hur dåligt som hellst, hahahaha men kul endå:D och de går på tid osv ^^ de var kul, de var jag conny adam sabine mie chriss och natta som körde föst typ, sen kom några till så då satt vi på altanen och muppade loss helt enkelt, och enligt alla här så var jag dygnrak igår? stod och höll i väggen som om den skulle ramla, fast de då var jag som gjorde de? hahahahaha mycke fina bilder har vi tagit också:) .. men de kommer in imorgon om jag orkar elle på måndag!

Idag har vi mest myst, jag sabbe natta chriss och mie :) film, godis, prat osv, kul det.
Nyss kollade jag sabine och natta färdigt på en film, the knowing .. SÅ JÄVLA BRA FILM! as spännande och allt.
Vi tog med min lilla laptop ut till altanen , med massa täcken osv, och så satt vi nära varann och sen tittade vi typ lite mer en halva filmen, sen blev de döe kallt, vinter hallå? haha sen gick vi in och satte oss i soffan och titta på dehär. så braaaaaaaaaaaaaaa film, rekomenderas stort.
Nu ska nog vi gå och lägga oss, iaf jag och sabine, i vattensängen:)

gonatt på er <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0