*

hejsan (; jag har typ packat miljonertals kläder, men alltid bra att ha med sig extra ;) .. gillar att byta då & då också, speciellt om man tar bilder höhö.. :) .. Imorgon bär det av till sthlm som jag sagt tidigare. & vi åker nog 18.05 elle 18.20 på kvällen iaf, de blir billigare och det är en bra tid iaf (; .. för då får man lite sovmorgon och sånt, mysigt att åka på kvällen med bästavän också. <3 MYS vi ska ha snorunge!:)
med lite snacks osv, får med mig lite pengar dit osv, men kmr få lite mer under tidens gång där borta av pappsi! =) så jag klarar mig iaf med cigg, snacks nån gång osv!

Jag tycker att jag är så hälsosam nu förtiden, går/cyklar vart jag än ska ( oftast , men nu börjar de bli så kallt så gör de inte lika ofta, men ibland ),  och massa sånt haha!

Men vi hörs sen sötnosar puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0