♥ ♥ ♥

hallåhallå! :) ..
Idag var de skola, hade ett oförbrett prov, men tror att de gick kalasbra iaf (: ..
Slutade 13.40 och då mötte jag natta (; .. vi och emma gick till eero och snackade om PA .. & visade vad vi gjort igår.. han tyckte att de blev bra och sånt (; .. han gav oss lite mer ideér och sånna saker, och tyckte att mina idéer var jätte bra, förutom min svenska ;) hahaha .. men jag tyckte att de blev bra ;o? Haha!
Sen så gick jag och natta hem, vi tog en promenad på 4.8 km hihi.
Sen gick jag och mötte tobbe och vi typ gick till mig, snacka och tog de lugnt, titta lite film, längesen man träffa dig bästis. <3 Nyss skulle han iväg men han skulle kanske komma tillbaka senare så att vi kunde titta klart på den braiga filmen! hihi.  Men iaf måste typ plugga lite också? som ska in på fredag! hmms ..

Vet ni vad vi ska göra på onsdag? hahahaha .. vi håller på med Kristendomen nu .. och vi ska göra en speciell redovisning .. Vi är i grupp .. 3-4 personer. Vi ska göra en liten teater typ .. : ååh jesus " etc -.- .. aja de blir nog bra .. om jag fattade rätt förståss! men de tror jag för de sa han haha xD ..

 

Sen ikväll blir det greys anatomy .. mumsigt. <3


På lovet när jag är i sthlm ska jag träffa Daniella :D:D ♥♥ ska bli hur kul som hellst stumpan ♥
 

Ha de bra PUSS!  ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0