du har förstört mitt liv!


hejhå! Ska väl om en stund lägga mig för har inget bättre för mig och tiden går snabbt och jag tar studenten snabbare ;) haha skoja bara!

Men har tittat på Idol, och återigen idag, så har de som jag gissat på gått vidare :) yey! Karolina och Tove!!!! Hahah Kamilla trodde att Jihde sa Kamilla så hon blev as glad, och sen sa han : jag sa karolina, du ska inte gå vidare" på ett ungefär, hahahaha för skön, men synd om na för hon sjöng bra hon med men hon valde fel låt.

Sen har jag pluggat färdigt Religin Kunskap och Psykosocialt Arbete!! (; Nu gäller de bara att läsa på i Religion Kunskap om ISLAM ;o för om två veckor är det grupprov! & ska fan få bättre resultat nu tycker jag ;) för på förra provet fick jag 2 POÄNG IFRÅN VG!! ;o .. fast jag bara siktade på ett G , så väldigt bra endå;)!

Elle som Sören olsson sa idag : IG = Inte glad .. G = Glad .. VG = Väldigt glad och MVG= Mycket väl Glad!

Haha måste berätta de skönaste han sa idag!! :) ..

Han och hans kompisar var utomlands elle någonstans och sen så hade han våning 6 och de våning 8, fråga mig inte varför men iaf,  så tyckte han att han hörde hans kompisar i hissen ovanför så han ställer sig tätt intill hissdörren och gör fulaste grimarsen, och då öppnas hissdörrarna, och gissa vilka som står där? :) Jo en hel Kinesisk familj! ;D .. hahahahaha ägd (Y)


Här kommer två bilder på mina nya örhängen men aa man ser dom inte så bra eftersom de e tagna med camen och jag får tillbaka min digitalkamera av mor på söndag! SÅ de här får duga, även om ni inte ser dom så är dom as läckra ;) ..  Silver örhängen där de står på ena YES och andra NO!  som ja redan sagt!










 

PUSS! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0