Dagens!♥

Dagens! ♥♥♥♥


Humör:
vene, lite halvtnere.
Gjort: vaknat, ätit frukost och fixat mig lite.
Planer: skola och sen ungdomsdisco för utvecklingsstörda.
Ser på: olika bloggar på internet.
Lyssnar på: mitt tysta rum.
Bok: Ingen..
Dryck: saaaft.. :)
Frukost: 3 mackor med kavjar och saft ( brukar inte kunna äta frukost så bra, men nuså )
Bästa: att de inte är så långt kvar tills man slipper örebro...:)
Sämsta: att jag var tvungen att gå upp ur sängen, skulle vilja sova vidare..
Väder: svinkaaaallt :/

 Vi hörs ikväll sötnosar!

Puuuss & Kram! ♥



Kommentarer
Postat av: Annica

snaart höstlov! då hoppas jag att du kommer hit!:-)



så vi får rå om dig ordentligt och dina syskon får träffa dig!<3

2009-10-15 @ 09:16:43
Postat av: M o l l y m u s

Tacktack :D

2009-10-15 @ 12:04:06
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0