bilder. <3

hejhej, vid 9 kom vi fram till örebro :( vill inte, vill inte vill inte! allt känns så lätt och bra därborta. <3
Men ska dit igen med natta på höstlovet :) massa mys <3

Nu kommer lite bilder  ;D från helgen osv. <3


De jag hade på mig när vi åkte te sthlm dårå.


emma <3



klassen.


omgjord bild. gick väldigt mkt vilse i stora staden ;)



När jag kom till jordbro (; jag och söta sabine.


Chriss mobbar ofta ;o


De jag hade på mig på torsdagen!

FREDAG!


Sabine i skolan ;D




Miiiie ;)<3


Jag, chriss, natta & mie. <3 Älskar er. <3


Jag natta chriss och mie :)<3


Jag och bästavän<3


hahaha alltid vara med på bild ja :)


HAHAHAHAH conny me string ;)


jag och nån bredvid :)


Frigge och Conny ;)


Natta, frigge, chriss och conny.








LÖRDAG!




Jag vill bara säga en sak, jag äääääääääääääälskar er. <3





VI spelade mycke WII! ;)  nu körde vi bowling ..


aja de blev en hel del bilde, men enjoy :) <3

hörs imorgon ska sova nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0