back to hell.

Jag blir så jävla sne på dig, och jag vene om jag är säker för det valet jag gjorde, men de var är värt ett försök att kunna få försöka att må lite bättre. Har snackat om några nära om dig och om problem och allt som hänt, typ .. saker som inte du ens vet .. och de tycker att jag ska ge detta en chans att kunna försöka att må lite bättre, för varje jävla dag som går så tänker jag på detta, allt som hänt.. och så fort jag ser digså ser jag er två tillsammans och jag vill bara spy. så jäkla illamående blir jag! Jag e inte säker om jag gjorde och tog ett rätt beslut, men det är iaf värt ett försök. Jag orkar inte mer med allt skit, att ta tillbaka en som gjort så mycket mot mig , dig , & våra vännner. Så gör inte en RIKTIG vän, du kan fråga vem som hellst, och ja, jag tycker att du är jävligt självisk som valde detta beslut, så skyll inte på mig elle andra för det beslut du valde, du får helt enkelt skylla dig helt själv. Men de värsta av allt är att ... jag trodde att du var min bästa vän .. de e nog sant som folk har sagt till mig ... som jag inte tänker nämna här. Jag tror jag aldrig mått så jävla dåligt som jag gör just nu och har gjort senn den 10 april och lite innan det. tänk dig nu, varje dag! de e inte så att jag vill tänka på de, utan att de kommer av sig själv, jag har snackat med folk om detta och dom tycker att de e sjukt och att en sån som du inte är värd mig, de kanske är sant? .. vene vad jag ska skriva just nu, men är så sjukt förbannad. & förut idag när jag smsa dig så var jag hur nära som hellst på att börja gråta, för allt som hänt och för de du gjort mot mig, de han gjort mot mig och att behöva säga upp kontakten med dig, de kändes hårt inuti mig,.. Men vad skulle jaag göra? aa vi kommer göra projektarbetet tillsammans osv, men inget mer.. Vene om jag kommer orka det, iaf inte som de ser ut just nu..  Men iaf .. jag hade en stor fet klump i halsen och ville bara gråta, men jag vågade inte det, nope. men jag var hur nära som hellst, dom som satt vid mig, kanske såg de, märkte det och hörde det på min röst, men har ingen aning om dom märkte det.. för försökte hålla det inom mig .. detta beslut känns riktigt hårt och jag vet att ni läser min blogg.  jag vene om jag ens kommer att kunna vara på topphumör nån gång, jag försöker att le och inte visa hur jag känner mig men ibland går det inte.
iaf , som jag sa förut ; så som du gör, gör ingen riiktig vän.  Dig kan man inte lita på,  du förtjänar inga vänner, så som du behandlar "dina" vänner... ha ett jävligt bra liv, om du ens kommer att kunna ha de, elle jo du kommer väl skaffa familj med herpes.


och ni andra, :D  Ha en superbra helg ni, ville bara skriva av mig lite, men nu ska vi typ titta på film! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0