äntligen lov.

hejsan! sitter i min säng med laptopen.. jag har ju powerpoint i datan men för att den ska funka hela tiden behöver jag en produkt nyckel och man kan ej ta in en skiva i denna data eftersom dene  så liten , så ere nån som vet vart en produkt nyckel finns?.

Kom nyss hem, har blitt mycke buss åkande idag -.- först samlades vi i aulan kl 10, och inga treor kom nästan aja, sen så åkte ja och emms till morsan och fick lite money, och sen hem till mig och gjorde lite käk och sen vid 2 åkte vi till skolan igen, och bussjävlarna kan aaaaaaaaldrig passa tider, finns aldrig nån gång då de kmr då bussarna ska komma, den e alltid 5-10 min försenad ... palla.

Sen så lämnade vi pengarna till vår mentor och sen drog jag hem & på bussen träffade jag alex och vi hälsade bara och nu vene ja va ja ska skriva mer höhö.

Men iaf e hemma nu, åkt 5 olika bussar idag, fan man blir helt slut och trött på skitvädret ;/ ..

Men nu ere iaf Loooooooooooooooov, så j*vlans skönt ha? :)

Men ska vila lite nu tills papps kmr, då får han försöka hjälpa mig, puss <3

är så trött på att grannarna dunkar världens sämsta musik i högsta grad VARJE dag också;o fan t.o.m andra grannar som störs sig på de, kan de inte ha nån jävla respekt kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =)

Vilken söt blogg du har.

Ha en fin dag.kram

2009-10-22 @ 16:36:42
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/
Postat av: annica

vilken tur du har då, som har en mamma som ger dig pengar till gambia...:-)

2009-10-22 @ 17:34:10
Postat av: Meems

Nydelig header du har:D

2009-10-22 @ 18:16:37
URL: http://meems.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0