alla har rätt till en egen åsikt eller?

hejhå lill tå!
Sitter här med nattaälsk å e så jävla förbannad på en viss person som alltid tror att han har rätt :S och om jag inte tycker som han så är jag dum i huvudet? då blir jag kallad för en massa dumma ord :S Är de inte så att man ska tycka som man själv vill och tycker?  Hur skulle de se ut om alla i världen tyckte och tänkte exakt samma sak och såg ut exakt samma ? hade de varit roligt då elle? då hade fan världen varit exakt lika dant, de hade vart så otroligt tråkigt! Eller vad tycker ni? 
aja blir iaf så förbannad på han. Idiot är han! Var endå inte riktigt vänner.

Nu sitter vi iaf och dampar lite loss, vi vill ha nya mobiler vi hittade idag i affärn på stan! MUMS SÄGER JAG!!! <3

Men jag kanske får av pappsen sen, får se hur de blir, men jag vill ha, jag vill ha , jag vill ha! aja

nu ska vi fortsätta dampa på folk som störs sig åt att alla har rätt till en egen åsikt!




Kommentarer
Postat av: Justine

sv; annars allt bra? kramis

2009-10-03 @ 20:43:25
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0