9 oktober 2009

Hejsan :)

Idag gick jag upp med sabine vid 7 tiden, sminka mig och gjorde i ordning oss, och åt lite frukost :) Sen lirade vi lite bowling med wii spelet haha.. kul faktiskt när man börjar hajja grejjer ;) ..
Sedan åkte vi till handen, för hon skulle till skolan och göra ett prov, och de gick asbra för henne, grattis stumpan.
& sedan gick vi lite i handen och köpte strumpbyxor till mie, och sedan åkte vi hem, men medan vi stod på perrongen så hade vi lite vattenkrig (A) .. sprang runt som småungar och stänkte vatten, askul(Y) .. Sedan kom vio tillbaka till jordbro, och vi har möblerat om, städat osv (; jag har faktiskt hjälpt till, visst e jag lite sådär duktig ha? Sen har vi inte hunnit gjort mera o.O .. klockan e liksom bara 1 :O höhö,
Men iaf, ska väl vila kanske (A) .. Men senare ikväll blir det fest, .. dricka& ha mys..
Tagit en massa bilder, elle aa hälften kanske e bra? men ska väl ta lite mer ikväll också,men de får ni se someday (; .. men iaf, jag hoppas att alla ni andra har en helt underbar helg, för de har och kommer jag har :) ..

Söndag åker jag hem :( menmen inte än somsagt <3

Puss på er, sköt om er <3

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-09 @ 19:41:48
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Hallåå :D

Hoppas allt är bra med dig och

att du får en fortsatt superbra fredags kväll! :D

Många kramisar!!! ;>

2009-10-09 @ 22:52:25
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0