26 oktober - skräckvecka!

hallå hallå!
idag har vi haft de myyyys!

jag , natta och sabine badade i mjöl hahaha, dränkte varann i det^^ .. kastade på varann osv, och sedan gick vi och badade tillsammans i badkaret och tog bilder ;D elle mie tog bilder på oss, haha vi e fan för roliga!:D .. De var as kul sötnosar. sedan har vi myst, pratat massa strunt osv :) .. mkt bilder kmr ni få på söndag ;)
Sen har vi sett på en skräck film och  jag höll i sabine och skrek hahaha, medan de andra där inne tittade helt lugnt hihi ^^ .. & nu ska jag ut & röka! men tänkte skriva lite snabbt iaf, snodde chriss dator.  och alla mobbar mig hela tiden, så fort man träffar nytt folk kommer chriss och säger nått om mig så retar alla mig tillslut hahahah!

och hela denna vecka blir skräckvecka :D


Det är så j*vla synd om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0