2 oktober 2009!

Hallå alla glada och kära ! :) Hur har ni det ? Vad ska ni göra i helgen? .. =)

Här kommer de en bild på våra nya lila bussar vi i örebro fått ;D Dom är faktiskt mycket snyggare och fräshade och nyare så :)


erkänn att den e myyyyycket snyggare en denhär gammla bussen som vi hade förut :


Vaknade vid 11 tiden,  fick sms av tobbe så ringde honom, snacka några minuter sen fick jag sms av Natthuu och då ringde jag henne och vi snacka i en halvtimme ungefär (; .. kulkul!
Sen gick jag upp och duschade, hur skönt som hellst alltså. Sen tog jag på mig rena kläder och sminka mig lite, ska bara torka håret lite till och sedan ska jag fixa håret också! :) ..
Har baguett i ugnen, svin gott. Måste äta något innan jag ska iväg!
Ska först till stan och träffa Emma, gå runt lite, hon ska väl shoppa , men inte jag, har shoppat för mkt denna månad hehe elle aa förra dårå, och måste spara pengar till sthlm resan på Onsdag!
Sen ska Natta komma upp på stan och då ska väl hon hänga med oss en stund och sen åker jag och Natta hem till henne :) och byter om lite ;) Vi ska pröva mina nya kläder och ta en massa nya och fräsha bilder på oss ^^ med kläderna, först kommer vi ha en plagg på oss, och sen byter vi av, det kommer nog bli riktigt kul faktiskt :) Så då får ni se mina nya kläder i helhet lite senare ikväll (; för bilderna kommer upp i bloggen, iaf några!
Sen vene vad vi ska gö, kanske titta på Wallander film? hennes idé igår faktiskt och jag bara äääääälskar wallander filmer!!! (;

Imorgon ska jag vara barnvakt åt min lilla syster! Felicia! Hos mormor eftersom mormor jobbar kväll.. vi ska nog hyra film och äta gottis :D .. Nattaaaaaa, du får komma till västhagen och göra oss sällskap? ^^


Men nu ska jag dra och fixa håret lite hihi!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Lila bussarna är fina insidigt, hårda säten & lite väl likt pendeltågen i sthlm.. De blåa var fail och fula insidigt! LILAPOWER!

2009-10-02 @ 18:18:49
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0