11 oktober 2009.

hej mina kära barn (:

Kom nyss in, var och köpte cigg (; ..
Idag åker vi hem :( 18.50 går bussen hem :/ så kmr hem runt halv 10 tiden, ;/ ..
& då blire väl mest att hoppa in i duschen osv, och sen kanske jag lägger in bilderna i datan, Men fårse om de kommer in i bloggen idag, fårse om jag orkar, men imorgon kommer de nog in :)..
har en stor redovisning imorgon:/ .. hatar redovisningar menmen, de kommer nog gå bra endå, hoppas jag (?) höhö jadå.
Sen har vi prov imorgon elle på onsdag, blää på det då.

menmen idag vaknade vi vid 11 tiden, och vi åt frukost och sen spelade vi Wii som vanligt dåe, men de e fan askul det ju xD iaf bowling och tennis.

Men tänkte iaf skriva nått åså, skriver nog när ja kommer hem, de tror ja allt ;) elle på bussen eftersom jag har min laptop , men vi får allt se om jag orkar, e helt slut.

Men har ni haft det en bra helg då?:)

Jag har iaf haft en underbar och oförglömlig helg, <3 måste göras om!

sakna mig inte för mycke, Puss på er <3


faaaaaaaaaaaan vi kunde gått på greenday konsert som e idag:/ fanfanfan

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, allt bra? =)



Kram.

2009-10-11 @ 19:26:36
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0