091029 ;D<3

hallåhallå! =) ..
Vid 1-2 tiden åkte jag natta & chriss till handen och gick en promenad till Siba,  chriss skulle köpa en iphod till natta och sig själv, men de gick inte så de/vi ska dit senare igen höhö. men iaf ..
Sen gick vi till donken och käka lite glass, så jävla mysigt och gott haha .. Sen till macken och köpte ciggisar.
så vi gick rätt så långt iaf och mycket typ. kuldet.
Sen så hittade vi as snygga mössor som både ja och natta vill köpa , i bikbok. Så de kanske vi ska köpa sen typ elle nått .. ;D .. Sen så åkte vi tillbaka till jordbro.
& ska kanske till siba igen idag elle imorgon, men natta vill idag haha ..
Men idag blire en massa gottigotti eftersom hon fyller idag, så de blir en massa firande iaf.
Men vene riktigt vad vi ska gö men ska typ gå ut och röka strax elle nått,
Fan chriss och alla här mobbas hela tiden, hahahaha fan har de för problem med mig :D ..

ååh jag e så sjukt nervös för anställningsintervjun jag ska gå på , på onsdag den 4 nov ... sjukt nervös .. kommer de gå bra ? man ska typ sälja osv per telefon, sen får man väl lön som e baserad på det? .. shit , tänk så kan man inte sälja så mycket dåe? ;o aja får se hur de blir, måste ju på intervjun först innan ja får jobbet elle så haha .

 Men ska iaf dra nu, orkar inte skriva mer, men ha de så bra sötnosar :) <3

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

Tack :)



Just nu kan du hos mig lära dig hur du undersöker dina bröst :)



2009-10-30 @ 12:45:48
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Claudia

Hej, hur tycker du att en bra talare borde vara? Vad får dig att lyssna?

Säg mig gärna din åsikt! :D



kram

2009-10-30 @ 13:26:24
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0