091023

Hejhå! Har typ precis gjort i ordning mig osv, och försökt ringa och väcka tobbe, men han svarar inte ens ;o  dummer dåe! <3   Han sover kanske hårt heh..

Men e istortset färdigt med allt, packning och ja allting! och så har jag fixat mig också! & nu ere bara att vänta på att lilla Natthuuu ska komma till moi! men hon har utvecklingssamtal typ nue snart. Men sen kommer dom, och sen blire iväg till sthlm =) elle aa vid 2 antar jag.






Men ska typ fortsätta me det jag gör, tittar på lite Seex and the city avsnitt, väldigt gamla avsnitt men vene va ja ska gö annars, han svarar ju inte och hinner endå inte göra nått speciellt heller. Men puss på er, sköt om er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0