091021♥



Hej hå! Vaknade halv 8 istället för 7, men jag gick upp och fixa mig å sisådär, orkar faktiskt inte cykla till skolan idag ;o känner mig lat, men de har endå regnat så de är blött överallt och vem orkar dåe ;o .. Så jag ringde farsan och bad han om skjuts fast han kommer halv 9 och hämtar mig så jag kmr komma till skolan typ vid 20 i 9 och jag börjar 10 över 9 , aja det ordnar sig väl ;D
Vene om jag ska till polisen idag för att hämta uppgifter mig mig (: som jag kan ha och visa mina jobb jag ska söka, för de måste man tydligen göra. Sen har jag ingen aning om vad som händer idag, förutom att jag ska ringa ett jobb klockan 4 ungefär åt mig&natta ;*

Men nu ska jag äta färdigt mitt kräm och sedan ta en cigg & sen vänta på att pappi ska komma! Pusss ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Okii :)

själv kom jag precis hem från skolan och nu sitter jag bara och tar det lungt vid datorn och väntar på att Bonde söker Fru ska börja :D

2009-10-21 @ 14:16:08
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Vad är mest intressant att läsa i en blogg?

Vad fastnar du för?

Vad är mindre bra?

Och har du själv några tips på för och nackdelar på vad man kan skriva om?



SVARA GÄRNA!!! =D

2009-10-21 @ 16:16:08
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej:)

mysig blogg :)

bli medlem på gratis5.se det är verkligen värt det tro mig, du samlar enkelt ihop poäng och får presentkort :) kram

http://www.gratis5.se/user/register/buwsigaste

2009-10-21 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0