091012

hejhå! Hade rätt så nyligen religion kunskap prov, ett grupprov hade vi. jag fick G iaf (:  det var ju bra, för de trodde jag inte, man skulle typ diskutera om islam i grupp och prata och så framför läraren och sen skulle man säga något som man ville säga, som ingen annan sa osv, och de blev asbra :) .. Jag berättade typ att vissa folk i islam tror att "onda andar" äter spädbarns lungor eftersom det finns mycke spädbarns död .. osv, berättade lite mer dårå men aa..
Nu ska vi snart ha Psykosocialt arbete och sen ska vi ha redovisning i Förskola, skola & fritidshem. Önska oss lycka till ..




"Lille Nisse svarar i telefon:
- Nä, mamma är inte hemma.
- Din pappa då?
- Nä, bara min syster.
- Hämta henne då, är du snäll.
Därpå följer en stunds prassel, stönanden och buller innan Kalle återkommer:
- Jag kan inte få upp henne ur vaggan.
"

ha de bra så hörs vi sen. puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-12 @ 15:17:53
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-12 @ 15:18:18
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Haha skön historia :D

2009-10-13 @ 21:04:43
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0