091005

Ska alla ha en lika mobil som mig för (; typ jag köper den, sen säger alla att dom ska ha den ;o
aa fast natta&emma ska ha dom, för de sa vi samtidigt :D höööh.

Sitter i skolan och lyssnar på musik i mina konstiga hörlurare ;o  lagt in typ 100 låtar i min mobil redan heh.. har haft Engelska, ochd e var rätt så hårt idag, typ jag fick prata as mycke ;o menmen man lär sig bättre då ju. & har prov nästa vecka i engelska.

Klockan 10 har vi Religion kunskap, vene va vi ska gö, kanske prata om sthlm resan vi ska gö på onsdag ;) bilder kommer efter den veckan, kmr ta med min mobil, as bra kamera ju :) .. Kommer hem på söndag ja men endå, vi kommer ha roliga dräckter på oss på onsdagen i Moskén hehe.
Men vene va vi ska gö på lektionen, typ fortsätta plugga till grupprovet vi har nästa vecka.

Men nu ska ja dra, börjar snart typ. och måste snacka me en i skolan :) pusss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: FÖr mig blir det skola, träning och sedan bara chilla hemma :D



hoppas du får en bra dag i skolan då :D

2009-10-05 @ 11:45:19
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Natalie

om du snakcar med Mie innan så kan du ju fråga ;o

puss

2009-10-05 @ 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0