091004

heeeeeej mina kära . höhö.

Var barnvakt åt syster igår, vi hade riktigt mysigt må ja säga.  åt mcdonalds, hyrde film, köpte godis, och busade lite t.o.m ;) .. lånbytte skor och sprang runt, haha en liten sprallig tjej är hon (; alltså felicia.

sen så typ vid 12 tiden somna vi väl ungefär.

sen åkte vi till morsan :) .. kul att ni e hemma igen =) vi fick saker också;) ..

jag fick ett par adidas byxor, som e korta och as snygga, 4 t-shirt/linnen , en tunika & godis, och armband. as fina saker, verkligen , ett stort tack <3

sen kom pappa,karlsson&Natthuu och hämtade mig, och så åkte vi runt & gjorde saker, sen till SIBA och köpte en ny mobil till mig (; jag står för den nu höhö.. En sony ericsson W995 :) aaaaaaaas bra är den.

den här röda är det, den har 8.1 megapixeel kamera, as bra mp3 , gps och en massa annat som e bra. taaaaack pappa <3


 ha de bra PUSS!<3


Kommentarer
Postat av: Annica

synd att du inte var med idag, det var ju ändå din familj

2009-10-04 @ 20:04:28
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, jag har haft en kanon helg faktiskt :D. Själv då?

2009-10-04 @ 21:24:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Malin

fyfan har du sån mobil himla lyckos och rika människa du är . visa inte upp den så här vet du att folk kan bli avis den är nyaste och hetast

2009-10-07 @ 14:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0