you told me one thing..

haha snart jul ;) elle aa . typ :D .. 44 dagar tills jag fyller 19 år (; ( 18 dec ) alltså egentligen e inte det en speciell ålder, men fan en födelsedag endå ^^ .. och 50 dagar till julafton ;D hahaha^^
fast har dock sett folk som redan satt upp julpynt osv hemma hos sig, och de kanske e lite för tidigt? tycker inte ni de.



 Nu ska jag typ göra lite situps och lite övningar och sen ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova, just nu e jag rätt så trött, men de visar sig hur de blir när ja väl lägger mig, men har en rätt så lång dag imorgon som jag måste klara av , så behöver all sömn jag kan få =) ..
men vi hörs imorgon. Ni får ha en helt fantastisk kväll & sov gott. ♥
Btw, snart helg igen, vad ska ni hitta på då?=)


Pussss/ eran ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0