you sucks,! ♥

hejhå!  Känner mig torr haha så ska sova, blir as torr om ja bara dricker vatten? ;o aja ! börjar bli riktigt seg i kroppen så om en timme när jag e färdig i café world ;) så ska jag lägga mig i sängen & titta på lite tv osv, ny dag imorgon ju, men ingen ide om vad som händer?

Pratade me jessi förut, jag jessi tobbe och emely och kanske hennes kompis? ska festa på fredag, & sen drar vi vidare ut på krogen, de kan bli riktigt kul det faktiskt! Bara jag inte blir yr, blir så jävla ledsamt dåå! :S .. man måste fan kunna ha kul utan att oroa sig att man ska bli yr och inte kunna gå efter en klunk melle för att jag stressar för mycket? hur kul är de ;S men ska iaf ta de lugnt i början så att jag inte blir yr, tills allt gått bra & vi kommit till krogen iaf! hatar att dansa, haha men måste tydligen det :/ haha! :D .. vi får allt se om det händer, (; .. Men ska eventuellt låna klänning av henne elle så tar jag en egen, vi får allt se, men vi ska iaf gå på stan på fredag och kolla lite! Men jaa, nu ska jag vänta tills maten e klar i café world och sen som ja sa tidigare, liggaa i sängen & titta på tv! ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi! pusselipuss puss!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

ja du vet " hej älskling hur har din dag varit " sånt vill man ju höra :D

2009-11-11 @ 03:33:33
Postat av: Jane

Fi blogg :))

2009-11-11 @ 12:30:01
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0