When the children cry!

Känner en stor saknad inom mig, känns tomt..  Varför låtsas vara någon man inte är? varför måste man leka någon annan för att blio respekterad? lol på de asså!

 aja, träffade tobbelito förut ! =) vi lyssnade på vår musik, och pratade en hel del och sånt, och de var riktigt kul faktiskt, var ju ett tag sen, träffas inte så ofta längre så de var kul att träffa honom! På fredag drar jag, tobbe & eventuellt Emely ut på krogen iaf, dricka lite, och ha de jävligt kul =) får se om de tas några bilder , men nått kanske.. :) går inte ut på krogen så ofta, så kul är de att gå ut ibland! :) ..

Men idag, aa sa ju förut vad jag gjort. Men nu ska jag snart se Ugly betty, och sen desperate housewifes osv & sen Gossip girl i min dator .. ! Jag bara älskar tisdagar, så otroligt mycket program som kommer som jag ääälskar!  speciellt när man har trök!
Såg One tree hill förut, så fintfint var de iaf! men fattade inte vad dan sa? vad vare han skulle göra? eftersom han kom dit, förutom att försöka bli förlåten? han sa något på T, men fattar inte vad ordet elle det menades!  RAchel sa : men varför kan vi inte åka hem till L.A " då sa dan : jag måste göra de ja kom för " hon : vadå?"  han : T ... " minns inte, haha men något sånt sa dom, på ett ungefär, höhö, ett tag sen ja titta på den men typ så sa de iaf. så ja!
Men tillbaka till tisdagar ; först one tree hill , gossip girls, ugly betty, desperate housewifes och massa annat smått&gott! Men puss på er!
Här kommer de en skit fin låt !!!

Bantning!


Kommentarer
Postat av: madde

Hejsan:D

Ska ha min första frågestund på bloggen nu:D

Fråga vad du vill kmr svara på allt:D

2009-11-10 @ 21:23:58
URL: http://minkisse.blogg.se/
Postat av: - Jennifer -

Skapat ny blogg nu och fört över alla gamla inlägg från förra bloggen. Glöm inte att kolla hit! :)

2009-11-10 @ 23:31:33
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0