utgång ikväll. ♥

Hej alla söta :) klockan ringde kl 10, me somnade om hela tin och gick tillslut upp klockan 11 då jag skulle ringa Emely, vi snacka lite & jag frös som fan, så blev tvungen att hoppa in i duschen! (: .. Sen satt jag där med varmaste vatten, alltså kokhett.. (: .. Sen så gick jag upp, sminka mig lite & så, har fortfarande handuken över huvudet och den börjar bli tung, höhö ^^ ... Så ska typ titta på lite tv, försöka äta nått för kommer väl inte hinna det annars?  sen vid 2 ska jag möta jessi. <3 ..

så nu ska jag sätta mig & titta på lite tv! ha de bäst alla så hörs vi lite senare eller imorgon, Pussis!♥♥

Kommentarer
Postat av: Sanne

FREDAGS-REA pågår just nu!

2009-11-13 @ 17:48:28
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0