svininfluensan?

hej hå! Har gått runt och filmat lite osv här i skolan :) intervjuat några också och de blev asbra, försökte intervjua en ung kille vid haga men han typ sprang iväg? haha chicken :O bara säga nej jue? elle? skulle ni sprungit iväg ?

Jag har funderat lite ... alltså de här med svininfluensan? var de inte samma tjöt om de ? när de var "galna kosjukan" , vart kommer allt ifrån? ja visst, vissa kan få den här influensan ..  men de flesta som får den, dör av den har ju något innan? typ sjukdomar, lungsjukdomar, hjärtproblem etc .. ? occh hittils är de bara de som har de som dött? okej bara är de väl inte, för det är ju såklart väldigt synd .. så dom borde ju folk engagera sig åt mer dårå, läkare osv alltså .. men vi som e helt friska då? vad jag vet dårå.. jag har väldigt svårt att bli sjuk också, men vem vet ja kanske blir lätt sjuk nu? inte hänt hittils iaf.. så jag tror inte jag ska ta vaccinet faktiskt, är rädd för nålar o.O men de beror ju inte på det, utan att .. man dör inte .. jo de som har någon sjukdom sen tidigare, men eh jag kommer inte dö av det.. Förresten så är den vanligare influensan farligare & vanligare!, och så dör man av allting, vad man än gör kan man dö, vad man än äter så kan man dö av de, liksom vad man än göör! :S .. så jag tror att jag inte ska ta det vaccinet, faktiskt... elle gör jag fel som inte ska ta den? om jag nu inte tar den ( ej bestämt ennu )..  vad tycker ni? svara gärna och säg vad ni tycker så e ni gulliga! blir bara kul&se vad andra kan tycka och hur andra ska göra osv.

 nu ska jag på lektion, puss!

Kommentarer
Postat av: Lejla

min söta flicka jag tycker du ska ta den efter som du är ute mkt skolan bland follk kroger och så vidare . jag kommer tar den mamma vill de och hon har rätt man är ju ute åker buss och sånt . tycker absolut du ska ta den det är ju ändå gratis händer ju inge. vi gör de tillsammans asso samma dag ? <3333

2009-11-10 @ 14:44:16
Postat av: Anonym

vår familj ska ta den, idag dog en man utan att vara i riskgruppen. mormor tog den igår.

2009-11-10 @ 15:04:26
Postat av: Melinda

Sv; jag mår inte så bra tack..., förkyld -.-

2009-11-10 @ 16:10:13
URL: http://melindanikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0