sunshine, ♥

hejhej! Har hittat lite filmer jag ska se på senare ikväll när allt e fixat  & klart här hemma när man kan pusta ut höhö! jag vill ha min motionscykel här så man kan börja träna snart nångång -.- .. aja, får den endå rätt så snart.

Jag har känt mig lite små yr hela dagen ... hmms! Nu känns det som om jag snart ska ramla ifrån stolen(?) hela mitt huvud snurrar, göh! aja,  har ett helt lager med kläder som ligger över hela rummet nu nästan xD hittade dock mycket kläder som jag hade glömt bort och som endå är snygga och passar att ha på sig en idag, och vissa slängde jag, som man växt ur ( men endå aldrig kastat förns nu ) och sånt som jag inte tycker om längre, ;p.

Men iaf, nu ska jag gå och hänga upp alla mina kläder i klädkammaren osv, och fixa lite där inne! Ha de bra allihopa!






Puss! ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0