snön är här.

hallå hallå :) ja och lilla beccis gjorde en "suprise"  till mor, flisan & fredrik haha , bakade chockladbollar .. och gjorde de riktigt mys, så vi åt lite grann och mös osv :) ..
och ja känner att ja måste röra på mig mer igen alltså, men de  blir allt av.. cyklar endå över mil varje dag nästan och tränar lite då&då ..

Så skola imorgon och sen lediga fredag och hela nästa vecka förutom stadsvalen (; ..
På fredag ska jag förståss till skolan till 11 tiden och jobba lite projektarbete ..
på måndag med och tisdag på onsdag ska vi till stan och filma lite osv .. men allt handlar om projektarbete , men mycke sovmorgon tar vi iaf, eftersom de inte e skola :) men lite måste vi plugga, projektarbetet ska bli asbra tills vi tar studenten haha, känner mig som en pluggis, men de e ju bara bra innan studenten..
sen ska jag amaal och emma till någon kyrka och intervjua till en uppgift. haha
men de e tid dit iaf .. jag e orolig´, ifall jag får jobbet, sjukt nervös , och ja allt man kan tänka sig :$ .. tror ja får jobbet iaf.

Men nu ska jag typ inte göra nått, se på lite tv osv, ta de lite lugnt och busa me syskonen. <3

DET ÄR SNÖ I ÖREBRO!!! Är de snö hos er? där ni är? =)

jag brukar oftast inte tycka om snön, men just nu ere rätt så skoj, känslan att julen närmar sig.


jag, flisan&becca hade lite snöbollskrig förut hihi.

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

christmas! ^^

2009-11-04 @ 21:43:35
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Snö i Norrköping!!!!

:P

2009-11-04 @ 23:36:04
URL: http://alexandritah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0