only time.

Idag har ja ej gjort mycket, jo vaknade klockan 10 av att jessi ringde och sa ; igår sa du att du skulle sova hela dagen så nu ringer jag och väcker dig :D " typ, haha as söt! ^^

Men sen så gick jag upp och duschade, och sen typ vid tolv tiden la jag mig i sängen & tittade på tv, och somnade visst, hehe vaknade vid halv 3 o.O .. aja, de blev fine det. Men vene om jag kommer kunna sova i natt då? eh de går nog. Men iaf inte gjort ett skit idag , inte än sålänge iaf, jo tobbe & carro kom förut en sväng, vi tog bara en cigg , snackade lite & lyssna på sånna bra låtar där man får rysningar, som denna exempel, grymt bra kille alltså.

Ha de bäst, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0