ohlala

Hallåhallå! förlåt att jag inte uppdaterat bloggen på sistone! vill ni se hur mitt hår ser ut nu? typ ..



 iaf, jao, idag så åkte vi först och fira min kusin som fyller 18 på tisdag, så vi åt lite götti, sedan  släppte pappa av mig i rosta så då träffade jag jessi, vi gick till stan & hämtade våra cyklar och sedan cykla vi till mig, åt godis, prata om festen igår som var jävligt lyckad, lite iaf? . :) .,. och sedan kom tobbe, tittade på film me oss & sen drog de hem! tror ej jag orkar me skolan imorgon, har vart snurrig, hostig och ja allt hela dagen idag:S får se imorgon! men imorgon ska jag köpa smink och kanske färga håret lite brunare ? eller vad tycker ni?

puss&kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0