oförglömlig dag! <3

hejhej! :) lämnade nyss av emely & jessi! :) .. nu ska jag berätta om gårdagen då!

Föörst gick jag & mötte Jessi, vi åkte till stan, gick och kolla i en affär och jag köpte mer strumpbyxor, sen gick vi från järntorget till G-vik och fick vänta på tobbelito, för han praktiserar där, och sedan gick vi alla till stan igen & tog bussen till vivalla! Sen gick vi till tobbe, han skulle duscha och sen gick vi till Jessi & sen till mig däär vi alla gjorde i ordning oss, vi blev fan fiina :D jag lånade en svart klänning av jesssi , sen hade jag genomginliga strumpbyxor och svart-vita klackskor, sen en svart klämma i håret, jessi fixade mitt hår! och tobbe&jessi blev fina dom :) .. Sen så började vi dricka hos mig, vi lyssnade på asbra musik & snackade, tog lite bilder, skrattade och så, sen vid halv 9 så skjutsade karlsson oss till stan, jag var lite yr i början men de gick över, vi gick till Liquid och drack lite grann, och där träffade vi emely, sedan gick vi vidare till frimis :) .. fyyyyyyyfan vad kul vi hade alltså, oförglömlig dag! :) .. Där inne träffade vi en massa olika folk också, och vi dansade heeeeeela tiden, tills jessi blev utslängd ;) .. Så vi andra fick gå ut med henne, hehe då skulle vi försöka komma in på klaras, men de gick inte:/ vi var tydligen för onycktra! men en försötke få in mig/oss men gick heller ej så bra, så vi gick till Liguid och där köpte vi mer öl osv, och satt & snacka, träffade erika där också, sedan fick vi skjuts hem! :) ..
Tack för en jätte fin kväll/natt! Älskar er. <3

Taggade inför krogen!




Nån som e glad :D


Inne på frimis! Jag älskar er. <3






Tog inte alls så mycket bilder, & inte på alla vi var med, men några blev de :) .. men nu är jag vrål hungrig, har ej ätit nått :S alltså, igår åt jag en cheesburger med jessi på stan & inget mer, så ska göra lite mat nu & sen hoppa in i duschen så jag blir fräsh igen! moha.. PUSS!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0