ny dag, nya tag!

en kommenterade och frågade vad ja menade med första bilden som var mr bean,
ja ni som inte förstod det, så var det en tjejkropp med killansikte, såg lite småroligt ut elle? :D haha ..


 Idag har vart en bra dag i skolan, känner verkligen att jag e på topp just nu! ..
På engelskan fick jag typ rätt på alla svar, hade prov idag typ.
sen fick vi ett häfte/stencil att göra, och jag gjorde färdigt hela den, jag var typ den enda.
Sen så hade hon tittat om ja hade rätt, och vissa småfel hade jag väl men det ändrade jag och då bara för att hon visste att jag hade alla rätt så fick JAG gå fram och ställa mig längst fram vid tavlan och skriva, alla i gruppen sa typ deras svar, och jag jämförde med mitt och skrev de rätta svaret eftersom jag hade rätt svar och vissa hade väl rätt och vissa inte, haha .. men de gick bra iaf. ibland går de bra, ibland inte.

 Men nu ska jag typ sätta igång och städa mitt rum, de kan verkligen behövas, de tyckte han också, hahaha tack ;p (Y) ..

Men iaf, ska sätta på lite bra musik och sen städa lite, försöker få tag på pappsi, och fråga när vi ska fixa garderoben etc, ska ju få ett rum som är en garderob bredvid mitt rum alltså, och slänga min fula bruna gamla garderob som tar upp hela rummet.

men iaf, ska snacka med karin imorgon om ja kan göra fallbeskrivningen på fredag istället eftersom jag har anställningsintervju samma tid, hoppas de går. annars vene jag vad elle hur jag ska göra :S

Puss på er, <3 vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0