minnesvärd dag! :)<3





Hejhå! förlåt om jag vart dålig på att uppdatera :( .. men nu tänkte jag berätta om dagen! en helt underbar dag :)..

Först skola i typ 2 timmar, sedan åkte jag upp på stan och träffa älsklingsjessica och vi gick till kina muren & åååt! :) sedan gick vi och bowlade, och de var svin kul vett ni! :) .. dykarna som vi själva kallar oss! & sedan åkte vi hem och träffade tobbe & carro en stund och vi typ lyssna på musik och flumma, sen fixade ja & jessi oss, vi åkte upp på stan och tog typ två öl var, och sedan gick vi på den nya twilight filmen, new moon! sååå jävla bra den är va, längtar tills trean kommer, den filmen ... är verkligen sevärd, jag lovar! fy helvete vad bra den är. Men först måste jag berätta en sak ;) vi hann se filmen i kanske en halvtimme sen kmr jessi på att hon glömt sin väska i rock baren, ojdå haha så vi fick gå först, och ja fick stå och hålla upp dörrarna medan hon springer te rock baren, som tur är hade några personer tagit hand om den, sedan släppte jag in henne i bion och vi fortsatte se filmen, vi missade kanske 10 minuter, men vi vet endå vad som hänt, och de bästa missade vi inte :) den är sevärd, lovar er! åååh robert pattinson är så jäkla snyyygg!

aja,. nu ska ja typ slagga snart, imorgon blir en tuff dag :S .. från 08.10 till 21.00 ska man va i skolan :S först ska jag och en till i klassen leda vår klass på idrott ;S .. och sedan har vi PA och sedan har vi en till redovisning med döva, och sedan vid 7-8 på kvällen ska just JAG vara guid ;S på öppet hus. så jävla kul va? elle inte .. aja ska typ tvätta bort sminket sen lägga mig i sängen så jag kommer upp imorgon fast jag inte vill!

Men tack för den här dagen, den har vart minnesvärd och helt underbar! love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0