lover♥

Hejhej :) .. Igår var jag med lilla jessi, och vi gick först till maxi, köpte chips & cigg & sen till mig (; lyssnade på härlig musik, tog de lugnt, tittade på film osv.. :)& sen tog vi två groggar, men sen så tog vi inga mer förns natta kom hit, då tog vi lite till, så vi drack lite, men de var bara kul för vi pratade as mycket om allting och då hade man verkligen roligt kan jag säga! Med de här tjejerna har man aldrig tråkigt! :)
& sen vid 3 tiden skulle Jessi hem, ;/ typ .. Så hon ska sova hos mig idag iaf, hon ska upp tidigt imorgon hon med, så de e bra, då försover ingen sig hehe, hon ringde & typ väckte mig klockan 10, hahah, men nu ska jag ladda ner film som vi kan se ikväll, nån rolig :) ...


shululu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0