jaja!

hellu! jag gjorde en film förut om barnmisshandel, alltså bilder på sorgsna barn och sedan en låt som jag klippte lite själv och redigerade! höhö, den blev as bra iaf, till projektarbetet! ;D

 & nu äntligen e mitt rum färdigt :) .. har tagit kort på nya bokhyllan iaf ^^ , ska få spegelvägg sen av daniel också!  hur göttans som hellst! och imorgon efter skoltid ska jag nog träffa tobbelito?

Krogen på fredag då :) .. Med tobbe & emely? <3 puss


 måste sova nu, helt död, varm och allt, eventuellt för att jag ej sovit i natt typ :(




Ni som inte ser, det är ett glasfönster där också, men de syns tydligen inte, och inte riktigt färdigt med allt, men la lite kort där och så, sålänge! men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0