idol.

Hejsan! Idol snart dåe (; vilka hejar ni på? jag hejar fortfarande på Rabih, Erik & Tove, de är dom bästa , men såklart finns de mer bra, men dom här är bäst :) ..

iaf, ska snart äta tror jag, sen ska jag äta lite morötter, gurka och dipp till det, det är så jävla nice det alltså! Vill inte försöka äta för mycke sött haha! Men iaf, ska börja träna igen på måndag har jag tänkt mig!
Men nu ska jag typ fortsätta me de jag håller på med? höhö. och sedan ska jag sätta på tvn och gosa framför idol! lugn och skön dag idag iaf!







Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag hejjar på Tove, hon är grymmast!

Jag hoppas Calle eller rabih åker ut ikväll, inga favoriter för mej..

Kram

2009-11-06 @ 22:11:47
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0