hiss&diss(?)





Elly hissar;
1. att jag snart får en träningscykel så att jag kan börja träna om det är skumt väder ute! och man måste ju alltid försöka röra på sig lite ? ;)
2. det är alltid kul att hitta gamla foton från när man var jätte liten och gick i lekis-sjuan! alltid bra att spara ;) ( hittade lite foton nyss, gud vad kul! ) så spara på.
3. att min födelsedag och julen närmar sig !!! :)



Elly dissar;
1. folk som skyller på andra om det egentligen är deras egna fel. ( egentligen är de två som bråkar och inte en som bråkar med den andra, men i vissa fall kan de förekomma att det är den ena som gör fel mot den andra )

2. att snön gick bort så snabbt? visst jag brukar inte gilla snön, men jag får en sån där julkänsla när jag ser snön som ligger tätt intill marken! och de blir ingen riktig jul utan snö! håller ni inte med?
3. folk som utnuyttjar!


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag vill nog både hissa och dissa det faktum att jag kommande vecka ska försöka mig på att cykla de 12 km jag har till jobbet i stället för att ta bilen... jag har försökt flera gånger men har bara lyckats genomföra cykelturer fåtalet gånger. Nu måste det bara bli av...

2009-11-08 @ 21:19:15
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0