exakt en månad tills jag blir 19!

woooooooooooha, sitter på msn och snackar me natta om lördag, vilka kläder vi ska ha & hur vi ska göra, på söndag får ni se hur fiiiina vi blev ;) .. för bilder de ska vi ta , så de kommer in då, men de kommer nog bli riktigt kul! Har planerat hela helgen, .. På fredag blire typ fest me jessi,tobbe & carro, typ dricka, lyssna på musik & ha de riktigt skoj.. :) .. som gamla tider. <3  Sen lördag blire iväg med Natta på fest hos Phatte & Elle. kan bli skojjs de med :) ..

Men ni vet redan vad jag gjort idag eftersom jag redan sagt de i ett tidigare inlägg, men har inte haft tillgång till data nu denna vecka så har ej kunnat skriva blogg lika mycke som jag gjorde förr, men de ska bli bättringar ^^
men har börjat umgåss med gamla kompisar igen, och de känns otroligt skönt faktiskt.

men imorgon, först typ skola dårå.. & sen hem och pluuuuuuuuuugga lite grejer ( hann klart med en grej idag :D as stolt , blev mkt skrivet ) .. och sen eventuellt kommer iaf tobbe? vi ska prata lite med pappa om grejer, sen umgåss vi väl åså, som vanligt med våra favvos muuuusik! men iaf, ska plugga en hel del imorgon också så att de blir klart.

Sen måste jag och emma börja intervjua lite mer med projektarbetet osv o.O .. för vi e typ färdiga med de, iaf de flesta, så ska börja jobba lite med PA nästa vecka hade jag tänkt mig. duktig jag är haaa???  jag har vart på flumm hela dagen idag, och as glad och ja vene vad! :*
kanske är för att tobbe&carro förgyllade min dag idag haha & sen att jag har busat & pratat med mina syskon, och mor såklart!

men iaf, nu snackar jag bara BS , känner jag elle? men lägg till mig i blogvin, så jag får fler personer som har mig, och ibland skriver jag bra inlägg, ibland inte, min blogg handlar helt enkelt om olika saker.
Min vardag i största hand, mode & shopping, kompisar, mina åsikter, mycke omgjorda bilder. och sånt, de är väl så en blogg ska handla om?:)

aja nu ska ja vänta på att min mat i Cafe world blir klar, sen ska jag dejta min kudde! Pussadjöö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0