exakt en månad till julafton!

hejsan! nu ere exakt en månad kvar till julafton! ;) ...

Vaknade klockan 9, och sen gick jag upp & gjorde två varma mackor, svin gott var de! Ska alldeles strax börja sminka mig, och fixa mig fast egentligen orkar jag inte hehe.. Sen ska jag cykla till skolan, men vid 11 tiden något, har bara klassråd och sen två lektioner, ska också se klart den filmen vi tittar på, på engelskan! skräckfilmen som e 18 årsgräns. :) .. Sen ska jag möta jessi, då ska vi cykla upp till stan och hämta ut biobiljetter, för imorgon kväll ska vi gå på den nya twilight filmen The New moon! :) .. Haha kmr bli som dejt, för först påå kvällen ska vi äta på stan & sen bio! helt klart myyyyyyysigt! haha!

Men iaf, sen ska vi väl hem till mig och typ titta på film osv! vene om vi ska träffa tobbe? han ville träffas.

PUSSSSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0