Europe - New love in town.

   nu blir jag fan så jävla förbannad .. skrev as mkt, och tänkte lägga till den här videon , men då försvann hela min j*vla text, så glöm att jag skriver om de nui !! aja lyssnar på Europe - New love in town!  as bra^^

idag vare skola för min del, men hade bara två lektioner, på engelskan tittade vi på en skräckfilm som var 18 årsgräns, alla var 18 förutom en, men hon fick såklart titta endå ;) iaf.. den var inte direkt skräck, den var mer typ , rysar aktig elle vad man säger ... killen var creepy! o.O  .. och sen när man fick se hans offer döda, de var också äckligt de, men annars var den rätt så okej, men alla vi tjejer satt as tajta inpå varann för vi alla älskar inte skräck direkt hahaha! :)  sen tappar nicole sin mobil under massa stola ( i biosalen som vi var i ) så fick tända min mobil lampa och så letade vi under filmen också, men hon hitta den! Great! :) ..

Sen hade vi relgiionkunskap och sedan så jobba vi lite självständigt och sen stack vi hoome! jag slog på tvn, och somnade i soffan! as trött var jag .. tror också att jag börjar bli sjuk? jätte ont i örat .. de gör verkligen ont alltså , så fort jag vrider på huvudet också, sen så rörde jag under örat och de var helt ömmt där, och sen e jag hes fast inte så ont i halsen, och nu fryser jag så att jag skakar -.- ..
iaf, vene om jessi orkade träffas idag & springa? men fan får hoppas, väntar på mitt sms! :) .. för de skulle vara såå otroligt skönt att springa idag åså, sen får jag min motions cykel idag, jippi hurray! & nu ska jag inte skriva så mycket mer, vill ni veta en sak? jo jag skrev allt annat utan de ja skrev förut när mitt inlägg blev raderat.

de börjar verkligen bli vinter nu,
  mörkt när man åker till skolan & mörkt när man cyklar hem igen .. alltså as mörkt vid halv 8 på morgonen ? :S och nu ere kolsvart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0